piątek, 8 lipca 2011

Hejj!!

Przepraszam że tak długo nie pisałam ale komp mi padł a więc wybaczcie..:)
Nareszcie wakacje, których nie mogłam się po prostu doczekać!!
Jak narazie pogoda była koszmarna więc nie mogłam się nigdzie wybrać  ale już jest ok i w najbliższym czasie wybieram się z kumplami na miasto a potem nad jezioro.
Tak więc mam nadzieję że wakacje będą pomyśle a wy jak zamierzacie je spędzić?

Ostatnio zakupiłam wspaniałe lakiery w Drogerii ,, Kamili"po  prostu zakochałam się w tych kolorach dodaję ich zdjęcie i przy okazji w następnej jeszcze dzisiaj zamieszczonej notce dodam coś o domowej pielęgnacji włosów i skóry. A teraz dodaję fotkę czterech zakupionych lakierów oraz wszystkich moich lakierów.


Love..♥

6 komentarzy:

  1. Niebieski świetny ! : )
    Zapraszam do mnie !

    www.amolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty! -cuudo!


    Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest szafiarstwo i moda. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> hoopy-style.blogspot.com. Zapraszam również do odpowiadania na pytanie od Answear.com {reklama na moim blogu pod nagłówkiem}

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorki, mm ;) Ja mam słabość do lakierków, w każdym kolorze.
    +Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo , ale dobrze bo w końcu wakacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o są boskie! Ile płaciłaś za sztukę? : )

    OdpowiedzUsuń
  6. do miśka za sztukę zapłaciłam jak dobrze pamiętam to 4.29 tak sprawdziłam na rachunku jest to 4.29 za sztukę.

    Proszę..♥

    OdpowiedzUsuń