czwartek, 14 lipca 2011

Witajcie..:*

Na początku chciałam podziękować bardzo miłej osobie która napisała mi kilka miłych słów i wysłała na pocztę a więc dziękuję.. ♥


Wczoraj znowu wybrałam się nad rzekę i tak się spiekłam że szkoda słów. Zamierzam zrobić sobie YT, i dodawać filmiki dotyczące praktycznie tego samego co na blogu. W następnej notce jeszcze dzisiaj wieczorem dodam filmik,który nakręciłam dla was oraz kilka zdjęć. Teraz dodaję kilka kompletów. Miałam także prośbę abym napisała pod każdym kompletem markę ubrań oraz cenę, a więc na życzenie dodaję.


Spodnie- DRYWASH 49.99zł
Bluzka- TROLL 19.99zł
Kamizelka- TOP SECRET 49.99zł
Torba- TOP SECRET 69.99zł
Buty-TOP SECRET 49.99zł
Biżuteria- allegro ?


Do tego zestawu później dodam  ceny i marki.. 

Dziękuje za te wszystkie komentarze i wiadomości..

LOVE AlL..♥

20 komentarzy:

  1. podobają mi się buty i torebka z 2 zestawy, pierwszy też całkiem całkiem. : D
    zapraszam do siebie: guerland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten drugi zestaw ; **
    + zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi zestaw ładniejszy ;)

    U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. ; ) Zostałaś nominowana przeze mnie do One Lovely Blog Awards. :*

    modovo.blogspot.com


    Pozdrawiam. ; *

    Miśka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy zestaw cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I zestaw the best :)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam, chetnie poznam opinie twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zestawy ;)
    Pozdrawiam,i zapraszam do obserwowania bloga pinkglassseparated.blogspot.com - ja już obserwuję twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zestawy. ;

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zestawy. Powodzenia w dalszym tworzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy, osobiście wybrałam jednak drugi!


    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy zestaw jest super!

    www.mowmikinga.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się zdecydować który zestaw jest lepszy bo oba są świetne! Masz zajebistego bloga! + Dodaje! / Little Lady [rude-princess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł z YT. Zestawy nie są w moim stylu. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnaa Ta bluzka z trolla ! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi zestaw jest lepszy,a le ogólnie obydwa śliczne<3!

    odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawy :) Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń